خوش اومدي: خنده

خوش اومدي

Wednesday, May 17, 2006

خنده

با خودم فكر كردم دليلي نداره اگه من الانا حس و حاله خنديدن ندارم واسه شما مطلب خنده دار نذارم كه

اين جملات رو اين دفعه كه رفتين سفر اگه به پشت تريلي ها و كاميونا دقت كنين مي بينين

به حرمت اشک مادر توبه کردم
داني که چرا راز نهان با تو نگفتم / طوطي صفتي طاقت اسرار نداري
بوق نزن شاگردم خوابه
بي تو هرگز............باتو؟؟؟؟عمرا
از عشق تو ليلي...........رفتم زير تريلي
اگه مي توني اين تابلو رو بخوني يعني فاصلت خيلي کمه فاصله رو رعايت کن( اينو پشت يه تريلي ديدم

دنبالم نيا اسير مي شي
گشتم نبود ............نگرد نيست
سر پاييني برنده سر بالايي شرمنده
اشکالي نداره منم يه روز بزرگ مي شم (پشته يه ميني بوس بود
غصه نخور جوجه خاور................بزرگ مي شي بنز تک مي شي
راديات عشق من از بهر تو امد به جوش.............گر نداري باورم بنگر به روي امپرم
قربان وجودت که وجودم ز وجود تو به وجود امد

0 Comments:

Post a Comment

<< Home