خوش اومدي: !پني سيلين

خوش اومدي

Thursday, May 25, 2006

!پني سيلين

سلام به دوستاي عزيزم
اولا خيلي خيلي خيلي ممنون كه سر مي زنين و نظراي خوشگلتون رو واسم مي ذارين
ولي مي دونين چي شده من تو اين مطلب اصلا منظورم اين نبوده كه من يه مريضي خفت دارم و دكتر ا بهم گفتن دارم مي ميرم. اصلا
وقتي نظراتونو خوندم شوكه شدم!!! مي دونين اين مطلب سعي كرده كه با بيان واقعيت هاي ملموس(ببخشين كلمه ساده تري به ذهنم نيومد ) زندگي اول يه پيش زمينه بده بعدم بياد و يه تشابه بين اين واقعيت با يه مسئله ديگه برقرار كنه(چقد قلمبه سلمبه حرفيدماااا)اما حالا اگه نتونسته حتما عيب از من بوده كه خوب نتونستم منظور و برسونم(شرمنده )راستش همه نكته اين نوشته تو پارا گراف آخرشه ،يا بهتر بگم اون تشابه مرگ قرار بوده با حرفي كه تو اين پاراگراف گفتم برقرار بشه
آخي تموم شد ،ببخشينا سرتونو درد آوردم
آرزو مي كنم به همه آرزو هاتون برسين

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam :D

avval bayad beram poste ghablito bekhoonam:p
miam dobare:X

shad bashi.

5/26/2006 12:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

ki fekr karde maohamad mikhad bemireeee:-0
khoda nakone
nakone nzare man abotabesh ziyad bod :-"

5/27/2006 6:25 PM  

Post a Comment

<< Home