خوش اومدي: sMs

خوش اومدي

Saturday, June 03, 2006

sMs

خوب اينم چندتا اس ام اس جديد ديگه
..::آقا ما علف زير پاتيم ، يه وقت خر نشي ما رو بوخوريااا::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::تو مدرسه يادم دادن: 1 دقيقه 60 ثانيه است ، 1 ساعت 60 دقيقه است ، يه روز 24 ساعته
هفته 7 روزه اما يادم ندادن كه1ثانيه بي تو 6000 ساله::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::life is like a piano:
white keys represent happiness and love
black ones represent sadness and sorrow
but you should play both to hear
the music of life!::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..:: عشق فقط عشق لاتي، عرق سگي ، آبجو قاطي ، پري و زري ، شمسي و فاطي ، حبس ابد بي ملاقاتي ،فكر نكني گنده لاتي آخه ما فقط خواطر خواتيم::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::---------‹---‹3
---------‹---‹3
---------‹---‹3
اين گلهاي رز مثل تو هستن با اين تفاوت كه 1ميليون از اينا وجود داره
و تنها يكي از تو::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::از خدا پرسيدم چرا همه گلهاي زيبا خار دارند خدا گفت يه گل زيبا هست كه خار نداره
اما الان صداش نكن چون داره اس ام اس مي خونه::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::نوار قلب نرمال
\_.-,\_.-,\_.-,\_.-,
نوار قلب من وقتي تو برام اس ام اس مي زني:
\_\_\_
حالا ببين اگه نزني چي ميشه:
---------------....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::دوستي مثل ايستادن رو سيمان خيسه
هرچي بيشتر بموني سخت ترميشه
واگه رفتي جاي پات براي هميشه مي مونه::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..:: مي دوني فرق تو با توپ فوتبال چيه؟
.
.
.
.
توپ فوتبال براي اينكه گل بشه خيلي زحمت مي كشه
اما تو همينجوري گلي::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::نگاه زبان مخصوصي است كه نياز به مترجم ندارد::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::بچه ها شوخي شوخي به گنجيشك ها سنگ مي زنن
و گنجيشك ها جدي جدي ميميرن
آدما شوخي شوخي زخم ميزنن وقلبا جدي جدي ميشكنن
تو به من شوخي شوخي لبخند مي زني ومن جدي جدي
عاشقت مي شم::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::يكي بود يكي نبود:
اون كه بود تو بودي و اون كه تو قلب تو نبود من بودم
يكي داشت يكي نداشت:
اون كه داشت تو بودي واون كه جز تو كسي رو نداشت من بودم
يكي خواست و يكي نخواست:
اون كه خواست توبودي واون كه نخواست از تو
جدابشه من بودم
يكي گفت يكي نگفت:
اون كه گفت تو بودي و اون كه دوست دارم وبه هيچكس
جر تو نگفت من بودم
يكي رفت يكي نرفت:
اون كه رفت تو بودي::..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
..::اگه كسي بهت گفت اوسكل ناراحت نشو چون
اوسكل اسم يه پرنده زيباست كه تابستونا دونه جمع مي كنه
قايم مي كنه اما زمستونا نمي تونه پيداشون كنه::..

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vaghean mamnoon !

6/03/2006 2:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

eyval mohammad kheyli bahal bodan
baziyasho dide bodan vali chand taei ke nadide bodam endesh bod:x

6/04/2006 3:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

rasti mer30 babate nazaratet:X

DADA Mohamade mane dige ;;)

shad bashi:x

Emza:( GOSMSHODEYE 2 HARFI )

6/04/2006 3:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

مرسي از اينكه به وبلاگ من تشريف آورده بودين.
اميدوارم درستون زود تموم بشه!
من چند سال پيش فارق التحصيل شدم
سال اول گفتم بايد اول وارد اجتماع بشم -اگر جواب ميداد بعد فوق ميخونم
سال گذشته كاملاً براي كنكور ارشد آماده بودم ولي 2 هفته قبل از امتحان مجبور شدم بيمارستان بستري بشم.
سال قبلش هم تقريباً يه چيزي شبيه اين.
گفتم نميدونم قسمت چيه يا چي نيست.
فقط چون ميخوام پس انجامش ميدم

خوش حال ميشم باز يه سري به ما بزني!

6/04/2006 6:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam
khobiiiiiiiiiiiiiii?????
jior jior fekr nemikardam yadet bashe.khaili hal kardam
boooooosss
baybay

6/04/2006 9:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

daset dard nakone hamasho0n ghashang bo0dan :D
bezar mobilamo begiram eshalla estefade mikonam :-" :))

shad bashi :X

6/04/2006 1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

mikhastam yekisho coppy paste konam zelzele shod :(( =))


rasti mikham linket konam :D

6/04/2006 1:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبی
خیلی با حال بود
کلی خندیدم
امتحانو چکارکردی؟

6/04/2006 2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

merssiiiiiiiiiiii >:D<

mikham beram be jaye mohammad benevisam khosho0madi (eybi nadare??

kheili nazarat khoshhalam kard :D

khoshhal misham sar mizani :*

6/04/2006 3:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

be roozam:X

6/05/2006 1:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

up hastam dada:D
khosh omadi:X:D


_________emza: ( GOMSHODEYE 2 HARFI )

6/05/2006 3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.. خسته نباشی..
دلتای سبز به روز شد..

6/06/2006 7:05 AM  

Post a Comment

<< Home