خوش اومدي: ســـه شـــنـبـه هــا

خوش اومدي

Tuesday, July 25, 2006

ســـه شـــنـبـه هــا


خیلی وقته که ندیدمت گلم

بی قرارم تا ببینمت گلم

تو سکوت پشت این پنجره ها

چشم به راهتم تا ببینمت گلم

پیشکش نگاه تو قلب منه

منت چشمای تو عمر منه

همه هستیم به فدای تو گلم

کاشکی بودی اما نیستی ای گلم

گریه هام مرهم دردای منه

بی صداست به عشق فریاد شدنه

آسمون به احترام گریه هام

ابراش و وا می کنه داد میزنه

نفسای آخره آه ای خد

دارم اینجا جون میدم هی بی صدا

من می خوام یه بار دیگه ببینمت

ای خدا برس به دادم ای خدا

اگه یه روز خواستی گلم کسی و نفرینش کنی

بگو که مثل من بشه زجر جدایی بکشه

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salammmmmmmmmmmmmmmm
ali booddddddddddddddd
web logeto kamel khoondammmm

7/25/2006 2:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
از اين كه اومدي و پيام گذاشتي ممنون
يا علي مدد

7/25/2006 10:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

سـلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی زیبایی دارید مخصوصا آهنگ متن وبلاگتون واقعا عالیه

...

چه کنم با دل تنها
چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد
دل من ای دل من

...

شاد باشید بــــــدرود

7/26/2006 2:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam
veblog be hali dari
vaght kardi ye sari ham be ma bezan
man az ghalebe vebet kheyli khosham oomad
har vaght up kardi kahabaram kon

7/27/2006 3:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام خوبی اپ کردم و منتظرتم بای فعلا.

7/27/2006 10:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam ...

chera enghadr gahmginake innsheret:(

shad bashi va raha...

7/27/2006 3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam

man in matneto ke khonde bodam nazaram dade bodam barash chi shod nazaram:D

7/30/2006 7:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam

chi begam valla

adam delesh migire az in harfa

pas felan hichi nemigam

shad bashi :X

7/30/2006 3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

amma shere ghashangi bo0da ...


nazee ba ehsase ;;)


man kheili vaght on nashode bo0dam bebakhshida dir o0madam ;;)

7/30/2006 3:45 PM  

Post a Comment

<< Home